حمل بار

ثبت سفارش ارسال بار آنلاین از طریق قطار

امکان ثبت سفارش ارسال بار آنلاین در سامانه قطاربار

ثبت سفارش ارسال بار آنلاین

ثبت سفارش ارسال بار آنلاین یکی از خدمات جدیدی است که شرکت قطاربار به مشتریان خود ارائه کرده است. امروزه تمایل افراد برای انجام کارها به صورت غیرحضوری افزایش چشمگیری یافته است. افراد بسیاری برای صرفه جویی در وقت و هزینه، ترجیح می دهند کارهایشان را به صورت آنلاین انجام دهند. ثبت درخواست ارسال بار به صورت آنلاین یکی از خدماتی است که بسیار کاربردی بوده و افراد زیادی از این روش برای ارسال بارهای خود استفاده می کنند. همچنین کسانی که برای ارسال کالای خود محدودیت هایی دارند و نمی توانند به صورت حضوری به انبار توشه راه آهن مراجعه کنند، می توانند از روش آنلاین استفاده کنند. ثبت سفارش ارسال بار آنلاین تنها با چند کلیک و تکمیل اطلاعات به راحتی امکانپذیر است. برای ثبت سفارش ارسال بار آنلاین دو گزینه پیش بینی شده است: ثبت سفارش خرده بار و استعلام نرخ بار تجاری.

 

ثبت سفارش ارسال خرده بار به صورت آنلاین

برای ثبت سفارش ارسال خرده بار، صاحب مرسوله باید اطلاعات فرستنده، گیرنده و مرسوله را به صورت دقیق و صحیح وارد کند. پس از تکمیل فرم، کارشناسان سامانه قطاربار در اسرع وقت با شماره تلفن همراه ثبت شده تماس می گیرند و برای تحویل بار هماهنگی های لازم را انجام می دهند. یکی از ویژگی های این روش این است که صاحب مرسوله می تواند برای حمل بار تا انبار توشه نیز درخواست پیک بدهد.

امکان ثبت سفارش ارسال بار آنلاین در سامانه قطاربار

امکان ثبت سفارش ارسال بار آنلاین در سامانه قطاربار

 

استعلام نرخ بار عمده تجاری

سامانه قطاربار امکان استعلام نرخ بار عمده و تجاری را برای مشتریان فراهم آورده است. در این بخش نیز باید اطلاعات مربوط به شخص حقیقی و حقوقی، مبدأ و مقصد و مشخصات مرسوله را به طور دقیق وارد کرد. مرسوله های عمده و تجاری را می توان به صورت زیر دسته بندی کرد:

  • حمل بارهای بین المللی
  • حمل بار فله
  • حمل بارهای ترانزیت داخلی
  • حمل بارهای سنگین
  • حمل زمان بندی شده

 

کلام پایانی

با گسترش دنیای دیجیتال در جنبه های مختلف زندگی، امروزه برای انجام کارهایی مانند ارسال بار نیز می توان از ثبت سفارش آنلاین استفاده کرد. به این ترتیب افراد می توانند بخش مهمی از فرایند درخواست ارسال بار را به صورت غیر حضوری انجام دهند. سامانه قطاربار با امکان ثبت سفارش ارسال بار آنلاین، خدمات غیرحضوری ارسال بار به نقاط مختلف را ایجاد کرده است.

 

 

سامانه قطاربار به صورت تخصصی با بهره گیری از دانش فنی، با بیش از ۴۰ انبار توشه مجهز به امکانات تخلیه و بارگیری در شبکه ریلی کشور آماده خدمت رسانی به صاحبان کالا است. امروزه این امکان وجود دارد که برای حمل انواع بار اعم از خرده بار، بار عمده و بار سازمانی به وسیله قطار اقدام کرد. برای ثبت سفارش می توانید به وب سایت قطاربار مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های زیر در تماس باشید:

 ۰۲۱۵۵۶۶۸۶۳۶۰۲۱۵۵۶۶۳۳۵۲۰۲۱۵۵۶۶۳۳۵۱۰۲۱۵۵۶۶۳۳۵۰

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *