حمل بار

آیا می توان به وسیله قطار اثاث منزل را جابجا کرد؟

آیا می توان به وسیله قطار اثاث منزل را جابجا کرد؟

این سوال ممکن است بارها به ذهن کسانی که قصد نقل مکان از شهری به شهر دیگر دارند خطور کرده باشد. حمل اثاث منزل با قطار روشی ایمن و مقرون به صرفه است که مزایای بسیاری دارد. شرکت “پیشتاز راه و شهر” که با نام تجاری “قطاربار” فعالیت می کند، مجری انحصاری حمل خرده بار و بارهای تجاری در شبکه ریلی کشور است. از جمله ویژگی های حمل بار با قطار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایمنی بالا
  • برنامه ریزی منظم حرکت قطارها
  • سرعت در جابجایی به دلیل نبود ترافیک
  • صرفه اقتصادی
  • امکان ارسال بار در هر وزن و اندازه

حمل بار با قطار به اقصی نقاط کشور

با گسترش ناوگان ریلی در کشور، ایستگاه های متعددی در شهرهای کوچک و بزرگ احداث گردیده است. در حال حاضر علاوه بر حمل اثاث منزل با قطار، امکان ارسال خرده بار و بارهای عمده نیز از طریق راه آهن وجود دارد. حتی امکان ثبت سفارش آنلاین نیز برای ارسال بار میسر شده است. امروزه هیچ محدودیتی در اندازه و وزن بارهای ارسالی به وسیله قطار وجود نداشته و اثاث منزل با هر اندازه و حجمی را می توان با قطار ارسال کرد.

 

فرایند حمل اثاث منزل با قطار چگونه انجام می شود؟

اسباب کشی با قطار کاری آسان بوده و پیچیدگی خاصی ندارد. پس از اینکه اثاث منزل به انبارهای توشه در ایستگاه راه آهن رسید، بر اساس پروتکل های بیمه آن ها را بسته بندی می کنند. سپس بارنامه صادر شده و بار آماده ارسال می گردد. در تمام طول مسیر، مرسوله ها تحت پوشش بیمه قرار دارند. میزان بیمه بر اساس ارزش کالا که توسط فرستنده در بارنامه اعلام شده تعیین می گردد. تمامی مراحل ارسال بار توسط پیامک به فرستنده و گیرنده اطلاع رسانی می شود. علاوه بر این صاحبان کالا  می توانند وضعیت بارهای ارسالی را به راحتی رهگیری کنند. در مقصد گیرنده با ا ارائه مدارک شناسایی معتبر می تواند بار را تحویل بگیرد.

امکان بارگیری کالا در هر حجم و اندازه

امکان بارگیری کالا در هر حجم و اندازه

 

خدمات درب به درب حمل اثاث منزل با قطار

یکی از امکاناتی که قطاربار برای حمل انواع بار و اثاث منزل با قطار ارائه می کند خدمات درب به درب است. این امکان با همکاری شرکت های حمل و نقل و شهری با شرکت قطاربار فراهم شده است. به این ترتیب می توان انواع بار و از جمله اثاث منزل را از هر نقطه ای در مبدأ به ایستگاه انبار توشه راه آهن رساند و از آنجا برای ارسال به شهرهای دیگر اقدام کرد.

سامانه قطاربار به صورت تخصصی با بهره گیری از دانش فنی، با بیش از ۴۰ انبار توشه مجهز به امکانات تخلیه و بارگیری در شبکه ریلی کشور آماده خدمت رسانی به صاحبان کالا است. امروزه این امکان وجود دارد که برای حمل انواع بار اعم از خرده بار، بار عمده و بار سازمانی به وسیله قطار اقدام کرد. برای ثبت سفارش می توانید به وب سایت قطاربار مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های زیر در تماس باشید:

 ۰۲۱۵۵۶۶۸۶۳۶۰۲۱۵۵۶۶۳۳۵۲۰۲۱۵۵۶۶۳۳۵۱۰۲۱۵۵۶۶۳۳۵۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *