حمل بار

امکان ارسال بار به وسیله قطار از کدام شهرها وجود دارد؟

امکان ارسال بار به وسیله قطار از کدام شهرها وجود دارد؟

امکان ارسال بار به وسیله قطار از کدام شهرها وجود دارد؟

ارسال بار به وسیله قطار از شهرهای مختلفی در ایران امکان پذیر است. با گسترش شبکه ریلی به نقاط مختلف کشور، امکان ارسال بار نیز به این مکان ها میسر شده است. شرکت توسعه بازرگانی پیشتاز راه و شهر که وظیفه ارسال بار از طریق انبار توشه راه آهن را عهده دار است، در بیش از 20 استان کشور نمایندگی فعال دارد. در ادامه لیست استان ها و شهرهایی که می توان به وسیله قطار به آن ها مرسوله فرستاد را بررسی خواهیم کرد.

ارسال بار به وسیله قطار به شهرهای مختلف کشور

ارسال بار به وسیله قطار به شهرهای مختلف کشور

 

استان های فعال در زمینه ارسال بار به وسیله قطار

شرکت توسعه بازرگانی پیشتاز راه و شهر که با برند “قطاربار” فعالیت می کند، کلیه خدمات حمل و نقل ریلی را انجام می دهد. ارسال خرده بار، بار تجاری و سایر بارهای سنگین و حجیم از طریق این سامانه و در انبار توشه راه آهن صورت می گیرد. جدول زیر لیست استان هایی که امکان ارسال و دریافت مرسوله از طریق راه آهن را دارند، ارائه می کند.

استان های فعال در زمینه ارسال بار به وسیله قطار
آذربایجان غربی آذربایجان شرقی
البرز اصفهان
تهران خراسان رضوی
خوزستان زنجان
سمنان سیستان و بلوچستان
فارس قم
قزوین کرمان
گلستان لرستان
مازندران مرکزی
هرمزگان یزد

شهرهای فعال در زمینه ارسال بار به وسیله قطار

در هر یک از استان های ذکر شده، شهرهای متعددی وجود دارند که انبار توشه در ایستگاه قطار آن ها وجود دارد. بیشتر این انبارها به ابزارهای تخلیه و بارگیری نیز مجهز شده اند و امکان دریافت و ارسال بارهای حجیم و بزرگ را هم دارند. شهرهایی که امکان ارسال بار به وسیله قطار در آن ها وجود دارد عبارتند از:

اراک ازنا اهواز اندیمشک
ارومیه بافق بندرعباس تبریز
تهران خرمشهر دامغان دررود
زاهدان زرند زنجان ساری
سمنان شاهرود شیراز عجب شیر
قائمشهر قزوین قم کاشان
کرمان کرج گرگان نیشابور
مشهد مراغه میانه نقاب
ورامین یزد

استفاده از حمل و نقل ترکیبی برای ارسال بار به وسیله قطار به اقصی نقاط ایران

حمل و نقل ترکیبی این امکان را فراهم آورده است که حتی به شهرهایی که فاقد ایستگاه قطار هستند نیز به وسیله قطار مرسوله فرستاد. به عنوان مثال برای ارسال بار به شهری مانند سبزوار که فاقد ایستگاه راه آهن است می توان مرسوله را به نیشابور فرستاد و با استفاده از پیک یا وانت بار کالا را به سبزوار منتقل کرد. در برخی از ایستگاه های قطار مانند اندیمشک هم با توجه به فاصله کمی که تا شهرهایی مانند دزفول و شوش دارد، می توان از روش ترکیبی ارسال بار استفاده کرد.

انبار توشه راه آهن مجهز به ابزار تخلیه و بارگیری

انبارتوشه راه آهن مجهز به ابزار تخلیه و بارگیری

 

سامانه قطاربار به صورت تخصصی با بهره گیری از دانش فنی، با بیش از ۴۰ انبار توشه مجهز به امکانات تخلیه و بارگیری در شبکه ریلی کشور آماده خدمت رسانی به صاحبان کالا است. امروزه این امکان وجود دارد که برای حمل انواع بار اعم از خرده بار، بار عمده و بار سازمانی به وسیله قطار اقدام کرد. برای ثبت سفارش می توانید به وب سایت قطاربار مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های زیر در تماس باشید:

 ۰۲۱۵۵۶۶۸۶۳۶۰۲۱۵۵۶۶۳۳۵۲۰۲۱۵۵۶۶۳۳۵۱۰۲۱۵۵۶۶۳۳۵۰

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *