دسته بندی نشده

گزارش نهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی

 

گزارش نهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی با حضور شرکت توسعه بازرگانی پیشتاز راه و شهر

“شرکت توسعه بازرگانی پیشتاز راه و شهر” به عنوان یکی از زیر مجموعه های صندوق کارکنان و بازنشستگان راه آهن در نهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی که در تاریخ 3 الی 6 خرداد ماه 1401 در شهر تهران برگزار گردید حضور داشت. این نمایشگاه با حضور فعالان صنعت حمل و نقل ریلی و شرکت های فعال در زمینه حمل بار و علاقمندان این حوزه، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار گردید و بازدید کنندگانی از ایران و سایر کشورها در این نمایشگاه حضور داشتند.

غرفه شرکت پیشتاز راه و شهر در نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی

 

در این نمایشگاه، صنایع و آخرین تجهیزات عرضه شده به صنعت ریلی و خدمات وابسته ای که در این صنعت کاربرد دارد در معرض دید عموم قرار گرفت. در غرفه “شرکت توسعه بازرگانی پیشتاز راه و شهر” نیز خدمات ارائه شده توسط این شرکت به بازدیدکنندگان معرفی می شد.

غرفه شرکت پیشتاز راه و شهر در نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی

 

“شرکت توسعه بازرگانی پیشتاز راه و شهر” متخصص حمل خرده بار توسط قطارهای مسافربری است و به عنوان یکی از زیرمجموعه های ناوگان ریلی کشور، خدمات بسیار خوب و کاملی را برای حمل بار در اختیار مسافران و صاحبان کالا قرار می دهد. بازدیدکنندگان از این نمایشگاه با حضور در غرفه شرکت پیشتاز راه و شهر، اطلاعات کاملی در زمینه حمل انواع بار به وسیله قطار به دست آورده و با فرایند ارسال و دریافت آن آشنا می شدند. در این غرفه کارشناسان و افراد مطلع آماده اطلاع رسانی و پاسخ به پرسش های بازدیدکنندگان محترم بودند.

ارائه اطلاعات درباره حمل بار با استفاده از قطار

 

در جریان برگزاری نمایشگاه، “شرکت توسعه بازرگانی پیشتاز راه و شهر” مفتخر به میزبانی جناب آقای سید میعاد صالحی مدیر عامل محترم شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در غرفه اختصاصی خود بود. در جریان این بازدید جناب آقای سید میعاد صالحی از فعالیت های این شرکت از نزدیک بازدید کرده و از جزئیات خدمات ارائه شده بیشتر مطلع شدند.

حضور جناب آقای سید میعاد صالحی مدیر عامل محترم شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در غرفه شرکت پیشتاز راه و شهر در نمایشگاه حمل و نقل ریلی

 

در طول برگزاری این نمایشگاه، مدیران “شرکت توسعه بازرگانی پیشتاز راه و شهر” با حضور در غرفه این شرکت، از نزدیک با بازدیدکنندگان در ارتباط بوده و از روند حضور این شرکت در نمایشگاه حمل و نقل ریلی آگاه شدند. جناب آقای مهندس استاد حسین رئیس هیأت مدیره، جناب آقای مجید فغانی مدیر عامل و نایب رئیس هیأت میره و جناب آقای ممیزی نژاد مدیر عملیات و بازاریابی از جمله مدیران حاضر در این نمایشگاه بودند.

حضور مدیران شرکت توسعه بازرگانی پیشتاز راه و شهر در غرفه اختصاصی این شرکت در نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل ریلی

 

علاوه بر این مدیران ارشد شرکت نیز با حضور در نمایشگاه باعث دلگرمی کارکنان شدند و از نزدیک بر روند اطلاع رسانی و فعالیت غرفه “شرکت توسعه بازرگانی پیشتاز راه و شهر” نظارت داشتند.

حضور مدیران ارشد “شرکت توسعه بازرگانی پیشتاز راه و شهر” در غرفه اختصاصی این شرکت در نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل ریلی

 

“شرکت توسعه بازرگانی پیشتاز راه و شهر” در طول برگزاری نمایشگاه صنعت حمل و نقل ریلی، میزبان بازدیدکنندگان فراوانی از کشورهای خارجی بود و در زمینه حمل بار توسط ناوگان ریلی با این افراد مذاکرات خوبی داشت. این اقدام در جهت توسعه بازرگانی با شرکت های خارجی فعال در این حوزه صورت گرفت. از جمله، نمایندگانی از کشور بلغارستان که با حضور در غرفه شرکت از نزدیک با فعالیت های انجام شده آشنا شدند و برای همکاری با این شرکت مذاکراتی انجام دادند.

حضور نمایندگان کشور بلغارستان در غرفه شرکت توسعه بازرگانی پیشتاز راه و شهر

 

یکی دیگر از فعالیت های “شرکت توسعه بازرگانی پیشتاز راه و شهر” در این نمایشگاه برگزاری جلسات آن لاین با شرکت ها و صاحبان کالا بود که به دلایلی امکان حضور در محل نمایشگاه را نداشتند. به این ترتیب تعاملات لازم در زمینه همکاری با این شرکت ها صورت گرفته و اطلاعات لازم در اختیار آن ها گذاشته شد.

جلسه آن لاین مدیرعامل و مدیر عملیات شرکت توسعه بازرگانی پیشتاز راه و شهر با شرکت ها و صاحبان کالا

 

در این نمایشگاه 4 روزه، همکاران ما تلاش کردند که هر چه بیشتر درباره فعالیت های “شرکت توسعه بازرگانی پیشتاز راه و شهر” اطلاع رسانی کنند و اطلاعات لازم را در اختیار بازدید کنندگان بگذارند. همچنین آخرین تجهیزات و امکانات جدید در زمینه حمل بار و کالا را در معرض دید عموم قرار دادند.