اخبار

دهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی با حضور “شرکت توسعه بازرگانی پیشتاز راه و شهر”

دهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی با حضور "شرکت توسعه بازرگانی پیشتاز راه و شهر"

دهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی به عنوان مهمترین رخداد صنعت حمل و نقل ریلی، از 4 الی 7 مهر ماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار خواهد شد. این نمایشگاه علاوه بر شرکت های داخلی فعال در این زمینه، میزبان فعالان و علاقمندان بین المللی حوزه حمل و نقل ریلی نیز می باشد.

“شرکت توسعه بازرگانی پیشتاز راه و شهر” به عنوان اولین و بزرگترین شرکت حمل خرده بار توسط قطارهای مسافربری نیز در این نمایشگاه حضور خواهد داشت. این شرکت با نام تجاری “قطاربار” اطلاعات کاملی درباره خدمات حمل بار و نحوه فرایند ارسال و دریافت بار را به بازدیدکنندگان ارائه می کند.

“شرکت توسعه بازرگانی پیشتاز راه و شهر” در این نمایشگاه از سرویس تجارت الکترونیک راه آهن که قابلیت ثبت و صدور بارنامه بر بستر اینترنت را ممکن می سازد، رونمایی خواهد کرد. همچنین دو محصول جدید این شرکت یعنی حمل درب به درب خودرو و حمل درب به درب بار نیز معرفی خواهند شد.

دهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی به همت وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت راه و شهرسازی برگزار می شود و دانشکده مهندسی راه آهن، شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و شرکت های تابعه آن نیز از این نمایشگاه حمایت می کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *