گالری

پترن

رابط کاربری

دکمه ها

تایپ

لوگو

پالت رنگ

هویت

قطار بار

سامانه حمل بار با قطار

1401

هویت بصری قطار بار

سامانه اختصاصی حمل بار باقطار “قطار بار” ارائه دهنده راهکار های حمل بار سبک و سنگین و خودرو بر بستر شبکه ریلی کشور با دارا بودن بیش از 40 ایستگاه فعال دریافت و ارسال بار  در سرتاسر کشور

ما اینجا هستیم تا راهکاری ارزان، مطمئن و دقیق برای حمل و نقل بار و خودرو ارائه کنیم. هزینه حمل و نقل را کاهش دهیم سبز باشیم و با استفاده از سامانه های هوشمند امکان ثبت درخواست ارسال بار، پیگیری بار در تمام طول مسیر و مقایسه قیمت ها را میسر کنیم.

طراحی آیکون های متحرک و ثابت

آیکون های اختصاصی یکی از مهم ترین المان های طراحی گرافیکی اختصاصی وبسایت و اپلیکیشن های موبایل است. در مراحل باز طراحی هویت قطار بار آیکون های اختصاصی  و یکدست برای ایجاد یک ظاهر منسجم انجام شد.

آیکون

Icon

#151059

#FFC637

پالت رنگی قطار بار

رنگ آبی سیر

آبی محبوب ترین رنگ در دنیا محسوب می شود و رنگ اصلی پرچم  کمتر از ۲۵ درصد کشورهای جهان است. آبی شما را به آسمان می کشاند و نیز به آب، دریا، هوا و سفر با احساس آزادی، رویاها و سفر ارتباط دارد.آبی رنگی آرام و آرامش بخش است. آبی نماد امنیت و رهبری است.

زرد اخرایی

رنگ زرد نماد خوش بینی، شادی، شور و شوق، سرگرمی، خیرخواهی، اعتماد به نفس، اصالت، خلاقیت، خرد و منطق است. رنگ زرد باعث تحریک سمت چپ مغز شده و به تقویت حافظه و تصمیم گیری سریع تر کمک می کند.

لوگوی جدید قطار بار از لوگوی شرکت مادر الهام گرفته شده است و از المان های دایره ای به نشانه چرخ قطار و رنگ های آبی و زرد که رنگ های برند قطار بار هستند استفاده شده است.

لوگو

LOGO

استفاده از فونت ترکیبی

فونت وزیر

فونت وزیر یکی از فونت های خوانا و زیبا در طراحی رابط کاربری در وب سایت و اپ است. از فونت وزیر در منو ها زیر منو ها و دکمه ها بیشتر استفاده شده است.

فونت یکان

فونت یکان مناسب برای مطالعه متون بلند و طولانی واضح و محکم با انتقال حس اطمینان و اعتبار در متون بلند همچون قوانین و مقررات و همچنین راهنما ها استفاده شده است.

یکان-وزیر

فونت

فونت

فونت

فونت

فونت

یکان-وزیر

فونت

فونت

فونت

فونت

فونت

طراحی دکمه های قابل کلیک بر اساس کد رنگ پالت، چارچوب کلی سامانه و فونت های مورد استفاده با توجه به سبک طراحی متریال گوگل انجام گرفته است. سایه های ملایم و همچنین پدینگ و انحنای مناسب از ویژگی های این سبک طراحی می باشد.

دکمه

رابط کاربری

بر پایه اصول متریال پالت رنگ و قوانین UX/UI طراحی را نو کردیم.
این رایحه در تمام سطوح از وبسایت تا اپ به مشام می رسد.

الگوی پترن

الگوی پترن قابل تکرار و قابل استفاده در تمامی بک‌گراند ها متناسب با زمینه فعالیت قطار بار طراحی و ایجاد شده است. 

طراحی گالری اختصاصی مناسب موبایل

طراحی

پس زمینه گرادیانت

مورد استفاده در صفحات داخلی

Gradient : 40%-60% light grey ; radius 10